Support

Heb je vragen over Leren & Certificeren? Dan vind je op deze pagina hoogstwaarschijnlijk het antwoord.

Hulp bij het opzetten van een nieuw Certiport testcenter

Bekijk deze handleiding, hierin worden verschillende onderwerpen behandeld.

Niet-technische vragen omtrent Certiport en examens

Bijvoorbeeld ‘Hoe voeg je een extra proctor toe?’ Of ‘Mijn testcenter zegt dat er geen examens beschikbaar zijn’. Neem voor deze vragen contact op met Tom Vogels, Productmanager Leren & Certificeren via lcsupport@slbdiensten.nl of 020 888 16296.

Niet-dringende technische supportvragen

Voor vragen of ondersteuning bij het installeren van de testsoftware Console 8 kun je contact opnemen met Tom Vogels, Productmanager Leren & Certificeren, via lcsupport@slbdiensten.nl of 020 888 16296. Wij kunnen echter alleen de eerstelijns vragen beantwoorden in de richtlijnen van Certiport. Wij beschikken alleen over de technische basiskennis van Certiport en Console 8 of Compass.

Heb je een uitdagender technisch probleem? Neem dan direct contact op met de Certiport Supportlijn via +44 84 5399 1551 (Engelstalige support tijdens kantooruren) of technicalsupport@certiport.com (de mail wordt door Certiport-servicemedewerker in de VS opgepakt, doorgaans binnen twee dagen een reactie, vaak willen ze een remote-sessie inplannen).

Technisch probleem tijdens examens

Neem in dit geval direct contact op met de Certiport Supportlijn via +44 84 5399 1551 (Engelstalige support tijdens kantooruren)

Overige vragen?

Niet-dringende vragen kun je ook stellen op het Docentennetwerk: yammer.com/itacademy.