Support leren certificeren

Heb je vragen over Leren & Certificeren? Dan vind je op deze pagina hoogstwaarschijnlijk het antwoord.

Hulp bij het opzetten van een nieuw Certiport testcenter

Bekijk deze handleiding, hierin worden verschillende onderwerpen behandeld.

Niet-technische vragen omtrent Certiport en examens

Bijvoorbeeld ‘Hoe voeg je een extra proctor toe?’ Of ‘Mijn testcenter zegt dat er geen examens beschikbaar zijn’. Neem voor deze vragen contact op met het Leren & Certificeren team via lcsupport@slbdiensten.nl of (020) 420 13 96.

Niet-dringende technische supportvragen

Voor vragen of ondersteuning bij het installeren van de testsoftware Console8 kun je contact opnemen met het Leren & Certificeren team via lcsupport@slbdiensten.nl of (020) 420 13 96. Wij kunnen echter alleen de eerstelijns vragen beantwoorden in de richtlijnen van Certiport. Wij beschikken alleen over de technische basiskennis van Certiport en Console 8 of Compass.

Heb je een uitdagender technisch probleem? Neem dan direct contact op met de Certiport Supportlijn via (010) 300 93 04 (let op: Engels-sprekende support, elke werkdag beschikbaar tijdens kantooruren) of technicalsupport@certiport.com (mail gaat naar de VS, binnen twee dagen respons, willen vaak een remote sessie inplannen).

Technisch probleem tijdens examens

Neem in dit geval direct contact op met de Certiport Supportlijn via (010) 300 93 04.

Overige vragen?

Ons Leren & Certificeren team, beantwoordt graag al je vragen. Je kunt ze bereiken via lcsupport@slbdiensten.nl of telefonisch, via (020) 420 13 96.

Niet-dringende vragen kun je ook stellen op het Docentennetwerk: yammer.com/itacademy.